Da, sprejmem piškotke in boljšo izkušnjo na tej spletni strani. Preberi več...
Ta spletna stran uporablja piškotke. Kljub prizadevanju vam zaradi narave spletne strani ne moremo zagotoviti, da ob uporabi te spletne strani ne boste prejeli piškotka z naše ali strani ponudnika agregiranih vsebin, ki bi utegnil zahtevati vaše izrecno soglasje glede na interpretacije zakonodaje, ki jo je R Slovenija sprejela na podlagi Direktive o zasebnosti in elektronskih komunikacijah. Zato vas prosimo, da sprejmete piškotke in omogočite, da tudi ta spletna stran deluje kot ostale strani na internetu.
Z uporabo spletne strani se strinjate s Pravili.
 

Futura DDB

Peugeot Slovenija posnel televizijski spot z Luko Špikom
Avtomobilizem.com
ponedeljek, 26. marec 2012 ob 03:11
Namen kampanje je bil izpostaviti konkurenčno prednost peugeota 3008 v povezavi z znanim in priljubljenim športnikom, veslačem Luko Špikom, ki...
 
Odigra tudi Kitzbühel
Delo
četrtek, 22. marec 2012 ob 21:00
»Bela Ljubljana, črn je Kranj, pisana Loka, Kamnik krasan.« Takole nekako gredo ponarodeli verzi. Ali te besede še danes držijo v vseh krajih, ni znano, se pa v Škofji Loki dandanes radi...
 
Uvod v Sof z razpravo o dialogu
SiOL.net
sreda, 7. marec 2012 ob 19:38
Ljubljana - Z okroglo mizo z naslovom Ko znamka govori ... ji potrošniki še prisluhnejo? so organizatorji pripravili uvod v 21. Slovenski oglaševalski festival, ki bo med 28. in 30. marcem...
 
Anketa: Kam se bo prelil oglaševalski denar TV 3
Finance
torek, 17. januar 2012 ob 22:30
Kako se bo na oglaševalskem trgu poznal umik TV 3 s slovenskega trga, kam se bo prelil oglaševalski denar, ki ga je TV 3 uspelo pritegniti?
 
Nasvet: Kaj najbolj pripomore k uspešnosti medijske strategije
Finance
torek, 17. januar 2012 ob 22:30
Poznavanje uporabnika, življenjskega sloga populacije, dobro poznavanje blagovnih znamk oglaševalcev in specifike medijev so dejavniki, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti medijske strategije.
 
Leto preudarnih in skrbno načrtovanih naložb
Finance
torek, 17. januar 2012 ob 22:30
Svetla prihodnost čaka zlasti televizijo, internet, mobilne medije in zunanje oglaševanje
 
Izvajalca promocije hrane bodo iskali z novim razpisom
Dnevnik
torek, 10. januar 2012 ob 00:10
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP) je zavrnilo obe vlogi, prispeli na javni razpis za izvajanje strokovnih nalog promocije kmetijskih in živilskih proizvodov, in bo razpis...
 
<< Začetek < Nazaj 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian